milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Färdigflyttade för denna gång

Publicerad 2013-05-02 10:57:02 i Allmänt

Nu har vi äntligen flyttat. Vi började igår strax efter 09.00 och var klara vid 14.00, så det gick väldigt smidigt. Nu har vi installerat oss och packat upp här i Hökarängen, där vi nu ska bo i 27 dagar. Sen är det dags att flytta in i radhuset i Tullinge. Vi trivs bra här i Hökarängen, en jättefin lägenhet...men jag kan ändå inte låta bli att längta tills vi flyttar nästa gång. Till att få vårat eget. Ska bli både skönt och roligt.
Det bästa med att vi har flyttat är nog att vi har ett sovrum nu. Så skönt att slippa ha en stor säng i vardagsrummet. Det känns mycket mer städat på nåt sätt.
 
Idag när M har vaknat och ätit lunch så ska vi bege oss till Öppna förskolan. Hans foton har kommit dit som fotografen tog, så vi ska hämta dem. Sen ska jag ju även få leka med sina kompisar en stund förståss.
 
Sen när vi har varit där ska jag nog till affären här i Hökis. Jättebillig mataffär, så jag ska dit och handla på oss sånt som vi saknar. 
 
Nä nu ska jag slappa lite innan trollungen vaknar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela