milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Dåliga sovrutiner!

Publicerad 2013-09-06 09:54:58 i Allmänt

Jag blir tokig på Milles sovrutiner, jag får inte ihop det. Igår somnade han runt 20. Verkade passa honom perfekt då han somnade på studs. Vaknade 06 imorse. Tänkte att han skulle sova förmiddag vid 09 då. Han orkade dock bara vara vaken till 08.30. La honom få och han somnade direkt. Vaknade av gallskrik nu en timma senare. Alltså bara sovit en timma, om ens det. Mer sömn än så behöver han definitivt. Visst han sover ju på eftermiddagen också, men det är också ca en timma. Blir alltså endast 12 timmar per dygn. Barn i den här åldern behöver 14-15 timmars sömn per dygn. Inte konstigt att han är trött och grinig.
Vet dock inte hur jag ska göra.
Hmm inte alltid lätt att vara förälder.

Igår fick jag ett mail från en förskolechef här i Tullinge som ville att jag skulle komma på möte med henne angående jobb. Och det är inte vilken förskola som helst, utan världens häftigaste förskola. Helt galet stor och massa rum med stora fönster överallt. Åh, jag vill verkligen jobba där. Så nu väntar jag på ytterligare ett mail om dag och tid jag ska komma. Så excited :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela