milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Det går bra nu!

Publicerad 2013-08-06 09:46:01 i Allmänt

Ja nu har jag vägt mig och har gått ner inte mindre än 2,6 kg :D
Är så glad. Älskar dieter där man ser snabbt resultat. Har även minskat 4% fett. Härligt värre. Synd att vi inte har något måttband, hade varit bra att mäta också. Men idag har jag bilen så jag kan ju åka och köpa det när Milliam har vaknat.
Ska även köpa sötrix, sötningsmedel utan kolhydrater. Då kan man baka något kolhydratfritt :)
Sen skulle Milliam behöva några tröjor, så ja det blir nog en tur till Farsta.

Nu på morgonen var jag och Milliam i parken här intill. Han tycker att det är jätteroligt att gunga, så tänkte att han skulle få göra det. Vi var helt själva i parken, vilket var skönt. I vanliga fall brukar både förskolorna och skolan i närheten vara där, men inte idag.

Nu ska jag fundera på vad vi ska äta för middag ikväll och sen göra mig i ordning för att åka.

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela