milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Trött men kan inte sova...

Publicerad 2013-08-12 22:55:08 i Allmänt

Har legat i sängen ett bra tag nu. Magnus har somnat för längesen, men jag kan inte. Nu hade det vart bra med en tv i sovrummet. Vill inte sitta där nere för mig själv.
Idag har det varit en riktigt bra dag. Vågen visade -300 gram idag också. Tappar 200-300 gram om dagen. Känns kanon.
Inte nog med det så stod Milliam idag. Helt själv! I typ 10 sekunder. Han höll på att tappa balansen men hittade den igen, grymt ju. Och jag, dum som jag är, skriker av lycka och ungen blir nästan förskräckt. Har sagt till mig själv att jag inte ska göra så, men så svårt att låta bli.

Runt 14-tiden kom Magnus och hämtade oss och vi åkte och käkade lunch. Sen åkte vi till Skhlm. Magnus klippte sig och jag färgade håret.

När vi kom hem gick jag och Milliam över till Angelica. Skulle hämta hennes bilnyckel eftersom jag ska låna hennes bil imorgon. Bussigt värre! Mille har en BVC-tid och Magnus behövde ha vår bil till ett möte, så då ställde Angelica upp som vanligt.

Ja å nu på kvällen har jag förgat håret. En färg som jag har haft många ggr förr, askmahogny heter den. Jättefin om jag får säga det själv :)

Nä nu måste jag komma på nåt sätt att somna på så jag orkar vara en bra mamma imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela