milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Fortsätter neråt!

Publicerad 2013-08-08 10:56:23 i Allmänt

Ja nu fortsätter vikten neråt -2,9 kg igår! Finns inte en risk i världen att skulle kunna få nåt bakslag nu känns det som.

Igår hade jag och sonen en jättemysig dag. Vi var med pappa, Karin, Sussi, Janne, John och Johanna på vaxholm. Gick i små butiker, åt massa god mat och drack ett glas rosé. Pappa och Karin bjöd på rubbet, kändes rätt dumt men ändå hur lyxigt som helst.

Idag har vi en hemmadag så att lillgubben får sova ordentligt. Vart inte så mycket sömn igår då han hade så mycket att titta på och fick hur mycket uppmärksamhet som helst.

Har precis ätit lunch. Provade att göra kesobiffar med rökt skinka och lök i. Riktigt goda vart de faktiskt.

Nu ska jag passa på att duscha medan M sover för snart är det full rulle igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela