milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Hej helg!

Publicerad 2013-08-16 16:37:05 i Allmänt

Skönt med fredag. Idag har Magnus jobbat hemma så det känns lite som att helgen redan har börjat.
Idag ska vi bara vara hemma och mysa. Grilla & ta ett glas vin. Håller på med en rättikagratäng istället för potatisgratäng eftersom jag inte äter kolhydrater. Den ska tydligen vara väldigt god så det ska bli spännande att se.

Idag har jag och Milliam varit i Skärholmen. Köpte en ny mössa till honom eftersom de 100 stycken han har från innan sommaren är för små.

Sen har vi haft vattenlek i uterummet. Fyllde hans anka med lite vatten så fick han sitta och plaska. Det tyckte han var jättekul.
Sen har vi övat på att stå och gå i massor. Det älskar han.
Nu sover han sen middag, har sovit i 1,5 timma. Men han sov dåligt på förmiddagen så han behövde nog det.

Nu ska jag se om Magnus tänker komma ner från kontoret och ta helg.

Ja trevlig helg då!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela