milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Äntligen!

Publicerad 2013-05-30 23:21:35 i

Nu har vi äntligen flyttat in. Magnus föräldrar kom hit för att hand om sonen medan vi flyttade. Men det gick inte alls. Milliam är ju inne i en fas nu då endast mamma och pappa duger. Det slutade med att jag fick ta hand om honom och alla andra flytta.

Alla var verkligen jätteduktiga så det gick hur smidigt som helst. Men nu är evighetsgörat kvar, packa upp allt. Det känns som man har packat upp hur mycket som helst men det tar ändå aldrig slut.

Jag älskar verkligen det här huset. Det har allt. Till och med en manick för diskmedlet så man slipper ha en diskmedelsflaska ståendes framme. Coolt ju.

Idag har jag flängt runt med lite vänner i kungens kurva. Bl.a. på Ikea och rusta. Köpte ännu ner gardiner och sånt.

Nu på kvällen har Nadine varit här. Jag gjorde en jättegod pastasallad med räkor, avokado, fetaost och massa annat gott. Sen tog vi några glas vin på verandan. Riktigt mysigt. Magnus tog Milliam hela kvällen, det var inte helt fel.

Nu ska jag plocka upp ännu mer flyttlådor sen blir det natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela