milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Toppenpresent!

Publicerad 2013-06-18 10:03:58 i Allmänt

Jag gjorde en sån där kolakladdkaka igår, men den vart inte bra alls. Alldeles för torr. Ändå tog jag på den minsta angivna tiden. Aja, bättre lycka nästa gång.

Vi önskade oss som sagt ett parasoll av pappa och Karin. Istället fick vi 1000:- så vi kunde köpa ett eget parasoll. Men det räcker ju till mer än så. Så idag ska jag åka och köpa ett parasoll, två baden baden stolar, ett litet bord och ev tapet :)
Väntar på att Lisa ska träna klart så att hon kan åka med.

Idag känner jag mig skittrött. Hade jättesvårt att gå upp imorse. Kanske för att lilltrollet sov i vår säng och låg och sparkades.

Jag har kommit på att det inte bara är han som är inne i en fas, utan även jag. Jag vill bara pussa och krama på honom hela tiden och kan inte få nog. Han tycker säkert att hans mamma är jättejobbig. Men det är väl ändå en rättighet man har som mamma?

Nu börjar solen titta fram här bak på verandan, ska nog sola lite.

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela