milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Som en käftsmäll!

Publicerad 2013-06-13 23:41:34 i Allmänt

Mitt jobb har gått i konkurs, vilket jag har vetat om ett tag. Den ena förskolan kommer att vara kvar och de 4 först anställda kommer få jobba där.
Den andra förskolan kommer tas över av kommunen. Vad det innebär visste vi inte, förrän idag.

Kommunen hade kallat till möte på jobbet. De säger till oss att de har ett erbjudande till oss. Alla ni kommer att få en tjänst här med 6 månaders prövotid.
"Yes!", tänker jag.
Sen fortsätter de med: Med förutsättningen att ni kan vara i tjänst från och med 1 oktober.

Där kom den, käftsmällen! Tack som fan! Jag är föräldraledig och det finns ingen möjlighet i världen att Magnus kan vara föräldraledig redan från oktober eftersom han är egen.

Fan, känner mig helt knäckt just nu.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela