milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Småstolt!

Publicerad 2013-06-25 08:29:42 i Allmänt

Jag klarade ett dygn i fasta. Trodde visserligen att jag skulle dö vid några tillfällen då jag var sjukt hungrig, typ hela dagen.
Men imorse när jag vaknade kändes det hur bra som helst.

Nu har jag ätit två fullkornsmackor med ost. Jäklar vad gott det var när man inte har ätit på så länge.
Det bästa är också att man svullar ju inte direkt nu heller när man ändå är inne på det nyttiga tänket.
Ja, jag tror på den här dieten :)

Idag har jag lite att göra.
Ska börja med att förbereda kvällens middag. Köttfärsbiffar med fetaost i och en fransk tomatsallad.

Sen ska jag åka och veckohandla. Även handla till på lördag då mina fd kollegor konmer.

Men först ska jag koppla av med en kopp kaffe nu medan lille M sover :)

En bild på gårdagens lunch nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela