milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

På bättre humör!

Publicerad 2013-06-17 09:38:10 i Allmänt

Ja, sist jag uppdaterade var jag inte jätteglad. Nu är det bättre.
Det löser sig med jobbet helt enkelt.

Vi har haft en riktigt bra helg.
I fredags var ju Anton och Sofia här.
Vi grillade i ösregnet, med vi menar jag Magnus. Jäkligt gott vart det.

Sen när vi vaknade var vi på fixar humör. Bestämde oss för att måla om vardagsrummet. Åkte och köpte allt som behövdes. Även igår höll vi på hela dagen och nu har vi som ett helt nytt vardagsrum.
Istället för den fula beigerandiga tapeten som vi hade innan har vi nu vitmålade väggar. Sen ska vi sätta upp en fondtapet bakom soffan, men det får bli nästa helg.

Idag kommer pappa och Karin hit och fikar och kollar in huset. De har ju varit på Rhodos i två veckor så de har inte hunnit vara här än.
Tänkte baka en kladdkaka tills de kommer och köpa jordgubbar. Har varit sugen på det jättelänge.

Ska nog sätta igång på en gång. Gäller att passa på när lilleman sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela