milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Lite smått deprimerad!

Publicerad 2013-06-11 16:47:59 i Allmänt

Som jag har nämnt tidigare så ärligt Milliam inne i separationsångestfasen. Och det är inte bara lite märkbart kan jag säga. Det är en, rent ut sagt, förjävlig fas.
Fick nyss ett mail för babycenter där det står hur "mitt barn är denna månad"
De började mailet med att skriva: Nu har du säkert börja märka att ditt barn har separationsångest. No shit!
Sen fortsätter jag läsa och vad står det då? Jo att denna fas är värst mellan 10-18 månaders ålder, sen klingar det av. Är det ett skämt!!!???? Ska detta hålla på i 8 månader. Jag är helt slut nu efter en månad, hur ska jag orka?

Usch, säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela