milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Lilla monstret!

Publicerad 2013-06-05 10:40:07 i

Ja, M är verkligen ett litet monster nu. Han grinar och gnäller i stort sett all vaken tid. Nej förresten, inte om man har honom i knät, men annars.
Det går inte att gå en meter ifrån honom utan att han börjar storgrina. Man känner sig så fruktansvärt låst.
Jag hoppas verkligen att det går över snart.

Nu har jag varit i Skärholmen och handla present till Angelica som har fyllt år och till min kusin som tar studenten på onsdag. Fast honom måste jag köpa en till grej till imorgon.

Nu har vi som sagt fått i ordning lite här hemma, så nu kommer det bilder...

Nähe det gick tydligen inte att lägga upp bilder, den står bara och laddar då. Trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela