milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Hej midsommar!

Publicerad 2013-06-22 08:43:20 i Allmänt

Vi hade ju först bestämt att vi skulle fira midsommar hemma i år. Men i sista stund ångrade vi oss och åkte till svärföräldrarna i Enköping. Det var mysigt. Det bästa av allt var nog att man var chaufför så man känner sig hur pigg och fräsch som helst idag :)

Idag ska vi tapetsera fondväggen. Om vi får tag i en tapetserarborste vill säga. Det är ju stängt överallt idag. Kanske Ankan har en. Det vore bra.

Sen ikväll tänkte vi grilla lite, mums.
Hoppas det inte börjar regna. Fast det har ju aldrig hindrat oss från att grilla.

Nu ska vi leta borste.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela