milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Första helgen i huset!

Publicerad 2013-06-03 15:28:48 i

Igår åkte Magnus och Milliam till Halstahammar och hämtade den nya sängen och de nya utemöblerna. Under tiden höll jag och mamma på och fixade hemma. Vi packade upp alla kartonger som skulle packas upp och röjde och fixade jättefint. Sen på kvällen grillade vi jättegod mat.

Idag ska vi ut till Ikea och köpa lite mer grejer. Sen kommer Jonas och Johanna över på en fika och tittar på huset.

Nu är det riktigt fint och vi trivs hur bra som helst. Sängen var grymt skön. Ville dock inte gå upp imorse.

Nu ska jag försöka få barnet att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela