milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Det här går ju som på räls!

Publicerad 2013-06-27 21:54:48 i Allmänt

Nu är jag inne på fastedag 2 av 2 denna vecka och det har gått riktigt bra. Nu är jag inte ett dugg hungrig. Lite sugen på det medta såklart men inte hungrig. Great ju!
Imorrn får jag äta igen, jippie. Gillar verkligen den här dieten.

Idag har jag och Milliam övat jättemycket på att gå och stå. Han gör framsteg men det går väldigt långsamt.
När Magnus kom hem gick vi ut igen alla tre och övade lite till.
Sen gick vi över till Angelica och Einar en liten stund. Har vart en mysig och bra dag, trots fasta, fruktansvärt dålig syn, halsont och fel vecka i månaden.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Har i stort sett inte sovit något alls på4 nätter så det skulle vara skönt att få sova lite.

God natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela