milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

5:2 dieten!

Publicerad 2013-06-24 16:10:50 i Allmänt

Nu har jag upptäckt dieten 5:2, vilket innebär att man äter vad man vill 5 dagar i veckan och fastar 2 dagar i veckan.
Började idag så jag har min första fastadag. Man får då äta 500 kcal.
Jag ljuger om jag säger att jag inte är dö hungrig. Men jag tror att det blir bättre med tiden.
Idag har jag ätit en riskaka med ett kokt ägg och en morot. En sallad väntar på mig i kylen som middag. Sen blir det 200 gram jordgubbar ikväll.
Ska bli mycket intressant att se om det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela