milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Semester!

Publicerad 2013-07-20 15:35:24 i Allmänt

Åh vad jag älskar att Magnus har semester. Än så länge har vi gjort små dagsutflykter som Gröna Lund och lunch i Hågelbyparken. Sen åkte jag och Angelica till Ullared och shoppade lite i måndags. Igår åkte vi med mamma och Nick till deras sommarställe. Hur skönt som helst här.
Magnus var med här igår men nu har han åkt vidare till Göteborg för att gå på Robbie Williams, så jag och Milliam är kvar här tills han kommer tillbaka imorgon.
Igår körde vi 5-kamp. Det var jättekul, men jag förlorade.
Just nu är Nick ute och fiskar och Milliam sover i vagnen. Under tiden har jag och mamma plockat blåbär, grillat korv och just nu ligger vi och steker i solen.
När Milliam vaknar ska vi bada i poolen, mys!
Sen blir det middag och filmkväll.
Nu ska jag googla på recept med blåbär.

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela