milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Motgångar!

Publicerad 2013-07-04 22:23:47 i Allmänt

Magnus har haft bilen hela veckan, vilket innebär att jag har haft en riktig tråkvecka. Varit hemma på tok för mycket.
Och dessa dagar jag fastar så blir det ännu tråkigare.
Mitt i all fasta åkte jag och Magnus till Netonnet idag och köpte en cupcakemaskin. Så imorrn tänkte jag prova att baka tre olika sorters cupcakes.
Om, ja om... jag mår bättre imorrn. Jag har åkt på urinvägsinfektion och mår just nu piss. Känner mig riktigt sjuk, usch.
Inte nog med det. Ungen vägrar sova. Han har grinat å grinat. Nu har han slutat att grina men nu ligger han och pratar jättehögt istället.
Känner på mig att det bli en skitnatt.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela