milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Vart är min avi?

Publicerad 2013-04-29 16:38:29 i Allmänt

Det vart en heldag hos mamma. Sen gick vi till Högdalens centrum, behövde verkligen köpa en ny foundation. Den som jag skulle ha var på kampanj och det gjorde absolut ingenting :)
Sen köpte jag med mig massa frukt hem som jag har mumsat i mig. Jordgubbar, apelsiner, bananer, äpplen och nektariner. Mums!
 
Nu när jag kom hem var jag helt säker på att det skulle ligga en avi innaför dörren, men icke.
Har beställt ett gäng klädesplagg till Milliam och leveransdatum var 29 april. Och om jag inte är helt ute och cyklar så är väl det idag?
Undra om man kan se på sitt HM konto om det är ändrat leveransdatum.
Måste undersöka det på en gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela