milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Mina nya skor!

Publicerad 2013-04-25 09:58:00 i

Igår var ju som sagt jag och Mille hos min kusin Jessica. Och jag köpte ju mina snygga Buffalo. De var rätt spruckna, men det visste jag om. Så jag åkte och köpte kontaktlim. När jag kom hem skulle jag börja limma. Men då såg jag att jag hade tappat en stor del på sidan. Gick ut och letade. Hittade delen. Men det var inte längre en del, utan tre delar. Limmade iallafall ihop det hela, men det kommer inte att gå att gå med skorna utan att det lossnar, så jag kommer inte kunna använda dem. Är jätteledsen för det. Nu måste jag leta vidare :/
Nåja.
Jag har ju lovat att recensera den där Lokan jag köpte igår. Loka chocolate shake. Den luktade jättegott. Men den smakade konstigt. Det blev liksom som väldigt vattnig oboy med kolsyra. Ja ni kan ju tänka er själva. Men sen är ju jag som sagt inget fan av bubbelvatten, så det kan ju vara bara jag. Prova vetja!
Nu ska jag boka nån slags lastbil till flytten. Nu är det bara 6 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela