milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Loka choklad?

Publicerad 2013-04-24 12:56:00 i Allmänt

Jaha nu kunde vi inte hålla oss längre. Var tvungna att handla lite iallafall. Fast bara basvaror såsom mjölk, smör, bröd och det. Det räknas ju inte :)
Sen köpte jag faktiskt en grej till. En Loka Chokolate shake. Kan ju vara spännande att testa. Jag gillar inte bubbelvatten egentligen eftersom jag tycker att det är på tok för likt samarin och vem gillar samarin liksom?
Men med smak av choklad...jaa kanske.
Har inte smakat än för jag är inte ett dugg sugen, så jag återkommer sen när jag har provat.
 
Nu sover lilleman en stund och jag har egentid. Orkar dock inte göra ett skit eftersom jag är hur trött som helst så jag sitter bara och slappar i soffan. Men det är rätt skönt det också.
 
Åter till den där picknicken imorgon. Det är en picknick som jag verkligen ser fram emot. Det är med mina gamla barn som jag hade på jobbet innan jag gick på föräldraledighet. De började i skolan i höstas så jag har inte träffat de sen i typ juni. Snart ett år sen. Och jag saknar de små liven så sjukt mycket. De har ju inte träffat sonen heller. Utan hade, när de slutade, bara en väldigt tjock fröken :)
 
 
Eh, varför håller bilderna på och dummar sig. Igår kunde man lägga in bilder hur lätt som helst. Nu kan man bara lägga in såhär jättestora bilder. Jättefult ju. Om nån vet hur man gör för att centrera miniatyrbilder, så kan den ju säga till.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela