milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

God morgon, eller nåt...

Publicerad 2013-04-24 07:52:52 i Allmänt

Sonen brukar aldrig ha problem med att somna på kvällen. Vi lägger honom runt 19 och ca en kvart senare sover han. I vanliga fall. Men igår var det inte så. Han kunde verkligen inte sova. Han bara grinade och grinade i timmar. Han hade ont i magen. Sambon var iväg så jag fick ta hela lasset själv. Efter ca 2 timmar tog jag sonen och la honom i vår säng. Då vart det lite bättre. Tillslut spydde han världens kaskadspya fast upp kom bara någon som liknade vatten. En liten stund efter det somnade han. Kl 23 istället för 19. Vad bra, då har han sovmorgon, kan man tänka. Men icke! Vaknade kl 06 i vanlig ordning. Visserligen av sambons väckarklocka, annars kanske han hade sovit än. Hmm, konstigt var det iallafall med hans lilla mage.
 
Idag ska vi åka och hälsa på min kusin http://jessica182.com/
Jag ska dit och köpa hennes gamla Buffalo från 90-talet. Hon har köpt nya, så då säljer hon sina gamla. Ja det är helt sant. Jag bara älskar dem. Jag hade ett par själv men som försvann spårlöst. Då tänker folk: Men hur fan kan hon gå i Buffalo nu? Ja det kan ni ju tänka. Men jag har aldrig brytt mig direkt om vad folk tycker, speciellt inte när det gäller en sån sak. Jag tycker att skorna är snygga, sköna och jäkligt praktiska. Så de ska jag ha! Hon är dessutom heller aldrig träffat min son, så det är verkligen på tiden.
 
Ja det är vad vår dag har i sitt sköte. Kanske borde åka och handla något till picknicken imorgon också. Ja jag vet att vi skulle leva på det vi har hemma. Men vi har verkligen inte något alls som man kan göra en picknick av, så det så.
 
Å, Milliam fick precis en present här av sin farbror och hans fästmö. En jättefin Bajentröja. Tack :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela