milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Flyttpackat tills man kräkts, nästan..

Publicerad 2013-04-28 22:05:26 i Allmänt

Jösses jag är heeeelt slut. Känns som jag aldrig mer vill packa nåt i hela mitt liv. Nu har vi packat hela helgen, och framför allt ikväll. Flyttkartonger precis överallt, men nu börjar vi nästan bli klara. Hur skönt som helst. Vi har till och med dragit ut tv:n och flyttat på den. Då ska vi vara utan tv i 2 hela dagar, får se hur det går :)
Det absolut bästa med den här flytten är att vi har beställt flyttstäd. Så jäkla glad att vi slipper städa själv. Finns nog inget värre än flyttstäd. När jag flyttstädade sist sa jag "Aldrig mer!" och det står jag fast vid.
 
Kl 09.00 på onsdag börjar vi. Då kommer brorsan med släpet. Sen kommer mamma och Nick också och hjälper till. Och Manges brorsa, så vi blir några stycken. Det är ju bra.
Skulle vart så skönt att flytta till huset direkt, men det är ju inte förrän den 29 maj. Men som man brukar säga, den som väntar på nåt gott.....väntar ALLTID för länge.
 
Nä nu ska jag nog sova. Känns som det behövs.
Ingen bild idag. Orkar inte gå och hämta mobilen. Nä precis så trött är jag.
 
Hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela