milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Äntligen fredag!

Publicerad 2013-04-26 15:47:17 i Allmänt

Finally friday! Så skönt. Början av veckan gick hur fort som helst, men sen igår morse har det gått lite segt. Idag har jag och Lisa varit i Skärholmen. Där bjöd hon på lunch. En jättegod räkor&avokadosallad. Sen var ju inte personalen där jättetrevliga, snarare ett gäng bitter*****r. Tur att salladen var god.
 
Sen köpte jag en heliumballong till Milliams kusin som fyller 2. Sen åkte vi över till Kungens kurva och Toys r´us och köpte presenterna. En badbassäng, 2 badleksaker och sen ett par badbrallor från HM. Sen gick allting i grönt. Till och med ballongen. Sådär är det när jag får för mig nåt :)
Riktigt nöjd med presenterna.
 
Nu är vi hemma. M har precis ätit mellis och försöker sova. Han har dock lite svårt att komma till ro trots att han är jättetrött. Det är jag med, jättetrött alltså. Skulle vara skönt att sova en stund för att inte vara ett monster ikväll. Men det känns inte riktigt som jag har tid med det. Borde packa och så....igen. Känns som man inte gör nåt annat på dagarna. Men det är mycket att packa. Efter den här flytten ska jag aldrig mer flytta igen :) Eller jo...den 29 maj också. Men aldrig mer efter det. Fast den 29:e blir det ju enkelt. Då är ju allt redan packat och står i ett Shurgaard förråd. 

Ska bli lite spännande att flytta hem till Amanda den här månaden. Har ingen aning om hur det ser ut där. Men allt är typ bättre än här. Eller...nja nästan. Vi kommer inte att ha varken diskmaskin eller tvättmaskin. Det blir ju en liten prövning för det var ju ett tag sen man var utan det. Sen är det en trappa upp, utan hiss. Det kanske blir lite krångligt med vagnen. Men annars är det större där, ett riktigt badkar (istället för sittkar som vi har nu), sen kommer vi att ha ett sovrum :)
Jag är så himla glad för att hon ställer upp och lånar ut sin lägenhet till oss. Flyttar hem till sina föräldrar för att vi ska kunna bo där liksom. Hur schysst som helst.

Nä nu ska jag ta hand om alla sysslor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela