milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

En riktigt mysig födelsedag!

Publicerad 2013-11-20 21:30:40 i Allmänt

Ja, jag skrev ju tidigare att jag skulle möta upp sambon igår men att jag inte visste vad vi skulle göra.
Han hade ordnat barnvakt av min mamma, vilket är toppen då han älskar att vara där och pratar om henne hela tiden.
Sen åkte vi in till Gamla stan och gick på Brasserie Le rouge. Jag har faktiskt aldrig ätit så god mat i hela mitt liv. Och vilket ställe, hur romantiskt som helst.
När vi var riktigt mätta och belåtna (efter att ha delat på ett kilo kött) så åkte vi vidare till Tolv Stockholm. Det nya nöjescentret som ligger under tele2 arena. Där gick vi på den största Olearys jag har varit på. Väl på plats kollade vi på matchen (precis som Magnus visste att jag ville) och bowlade samtidigt. Var en riktigt bra födelsedag.

Nu har vi packat allt och måste sova för vi ska upp kl 03.30 och åka till Fuerteventura :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela