milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Träffat farmor för sista gången

Publicerad 2013-12-16 08:06:56 i Allmänt

Nu har jag vart och hälsat på min älskade farmor. Fantastiskt att hinna träffa henne, men fruktansvärt att behöva säga hej då. Jag kände knappt igen henne längre. Hon var fortfarande helt med i huvudet men hon var helt vit och väger 40 kg. Usch så hemskt att se. Kan inte låtabli att tänka tillbaka för bara några månader sen när hon var hur pigg som helst. När jag var hemma hos henne och hjälpte henne med sin mobil. Inte alls längesen och nu ligger hon bara och väntar. Hon har sagt ifrån sig droppet så nu ligger hon och torkar ut. Det går inte att förstå :'(
Tur att man har Magnus och Milliam i dessa lägen som lyser upp vardagen för en.

Idag kl 13 ska vi ha vårt första julfirande. Ska åka till svärföräldrarna i Enköping. Hela Magnus familj är samlad så det blir mysigt. Milliam ska få bara en liten tomte. Hittade en superfin tomtedräkt till honom :) Ska försöka komma ihåg att fota.

Igår gjorde vi pepparkakshus och knäck här hemma. Peppishuset gick sådär. Magnus blev lite galen när alla nonstop ramlade av igen så jag fick ta över, då vart det lite bättre :)
Knäcken vart iallafall jättebra som tur var.

Nu ska jag och Milliam ut på en promenad i regnet med den nya vagnen som vi har lånat av Andréas och Caroline.

Lägger upp lite blandade bilder.











Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela