milliamsmamma.blogg.se

Det finaste man har sätter man på bordet...

Nu har hon lämnat oss <3

Publicerad 2013-12-22 21:16:48 i Allmänt

Min pappa ringde nyss. Med gråten i halsen berättade han att farmor har lämnat oss nu. För några dagar sen var hon till och med uppe och fikade. Då fick man hopp om att hon iallafall skulle klara julen, men så blev inte fallet.
Hon fick vara kvar hos oss 2 veckor och 2 dagar efter beskedet om cancern i buken. Det är ju ingenting.

Tårarna rinner längs mina kinder och jag sitter och tänker på alla fina minnen vi har ihop. Min älskade lilla farmor. Ja lilla farmor kan man verkligen säga eftersom hon inte var mer än 150 cm lång.

För exakt ett år sen firade vi jul ihop hemma hos pappa. Milliam var bara drygt 3 månader gamla. Vi tog jättefina kort på mig, Milliam, pappa och farmor tillsammans. Jag är så himla glad att vi tog de bilderna. Imorgon ska jag åka och skriva ut de fotona och köpa ramar. Ett kort till pappa och ett till mig själv. 

Jag kommer alltid att älska dig lilla farmor. Vi ses i Nangijala!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malla

Välkommen till min blogg! Jag är en 25-årig enbarnsmamma som bor i Stockholm tillsammans med min sambo och min son på ca 7 månader. Den här bloggen kommer att handla om lite allt möjligt i vårt liv, men kommer framför allt vara nischad på mat som är min stora passion här i livet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela